better and betterSend someone to love me  I need to rest in arms  Keep me safe from harm  In pouring rain   Give me endless summer  給我無盡的夏日Lord I fear 酒店工作the cold  上帝,我怕冷Feel I'm getting old  感覺自己日漸蒼老Before my time  在臨終時刻到來之前 As my soul heals the shame  當靈魂治癒了羞愧I will grow 酒店打工through this pain  我將在痛苦中茁壯Lord I'm doing all I can  上帝,我正盡我所能To be a better man  去做一個更好的人 Go easy on my conscience  安於良心酒店兼職'Cause it's not my fault  因為那不是我的錯I know I've been taught  我明白曾被教導To take the blame  要勇於接受責難 Rest assured my angels  放心,我節能燈具的天使們Will catch my tears  會捕捉住我的淚水Walk me out of here  帶我走出這兒I'm in pain  當我痛苦時 As my soul heals the shame  當靈魂治癒了羞愧I will 會場佈置grow through this pain  我將在痛苦中茁壯Lord I'm doing all I can  上帝,我正盡我所能To be a better man  去做一個更好的人 Once you've found that lover  開幕活動曾經,你找到了愛人You're homeward bound  你已找到家的方向Love is all around  愛無所不在Love is all around  愛無所不在 I know some have fallenOn stony ground 酒店經紀 我明白有人曾摔落在石地板上But Love is all around  但愛無所不在 Send someone to love me  I need to rest in arms  Keep me safe from harm  In pouring rain  當酒店工作大雨傾盆而至 Give me endless summer  給我無盡的夏日Lord I fear the cold  上帝,我怕冷Feel I'm getting old  感覺自己日漸蒼老Before my time  在臨終時刻到來之酒店打工前 As my soul heals the shame  當靈魂治癒了羞愧I will grow through this pain  我將在痛苦中茁壯Lord I'm doin' all I can  上帝,我正盡我所能To be a better 酒店兼職man  去做一個更好的人
arrow
arrow
    全站熱搜

    aqrudmmcdfcop 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()